tirsdag 2. februar 2010

Riktig skikka morgo

No har eg nylig sett et innslag angående blogging på ”God morgen norge” og har forstått at eg er komplett ubrukelig blogger. Det første dei tok opp var om ka ein skulle blogge om. Ein blogg skal være en dagbok der du tar opp problemstillinger og deler tanker og opplevelser i kvardagen din. Sikkert mykje meir, men eg personlig tenkte en blogg var å dele alt! Fra ting som har skjedd, og ting som skjer, og kansje ting eg vil skal skje i fremtida (rolig nå, alle skal få) men der tok eg feil. Så eg starter med blanke ark, og fra no av skal det bli ei dagbok med omhug.

Så då får eg starte med å dele ting eg gjer,  har gjort og skal gjere.

Det første eg gjore i dag var å slå på nattlampa mi. Eg rulla meg straks over på høyre side av senga der det var mulighet å komme seg utav, og spaserte med mine japanske øyne inn på det romslige bade på 1,5 kvadratmeter. Når eg sto framfor speilet tenke eg ” endelig en ny dag” men eg endra fort meining då eg trampa meg inn på kjøkkenet for å lage meg frukost, då oppdaga eg brått at Nina hadde starta oppvaskmaskina tidlig på morgenkvisten som vanlig slik at den er ferdig til eg står opp. Det første eg gjer kvar morgen er å ta utav oppvaskmaskina. Det er forsåvid greit nok, men når eg åpner ei vaskemaskin og ser at 40% av glasa står oppned går eg fra å være ein morgenglad gutt til morgengretten gammel gubbe. Det er totalt ubrukelig å sette et glass på høgkant med ”drikkeenden” opp. Altså, sjømann som eg er må eg alltid passe på  at båten alltid ligg den rette veien i havet, ellers ville den ikkje hatt noken virkning.  Samme prinsippet er det i vaskemaskina, om ein sett glasset oppned vil det bli fullt med altmulig gørr, og blir ubrukelig. Dermed må det vaskes igjen. Bare at en båt må bygges på nytt, så sånn sett var den ein dårlig sammenligning.

Men oppvaskmaskina kan by på mykje meir problem i kvardagen, hvertfall mi siden det er blitt ein rutinemessig jobb med årene. No vil eg ta opp noke som heiter ”skål tallerket i varm vann”. Grunnen til dette er at oppvaskmaskiner ikkje er utstyrt med kjøttkvern. Om ein ikkje skåler tallerken før den settes i oppvaskmaskina vil et filter i bunnen av maskina etterkvart gå tett, og problema begynner å bygge seg opp sammen med tempramanget mitt. Men dette har eg tatt opp i mangen sammenhenger, både i tide og utide. Men som alt anna her i huset går det meste inn eine øyre og ut igjen det andre. Viss det i det heile tatt kjem fram til øyre.

Men no får eg gje meg med skrivinga, kansje fordi eg er morgengretten, eller fordi eg er altfor ærlig dei første timane eg er våken. Kven veit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar