mandag 1. februar 2010

Litt sports interesser


Her vil eg fortelle litt om diverse interesser eg har innenfor sport.

Eg liker godt fotball. Mitt Favorittlag er Newcastle United som spiller i Championship, men er straks tilbake i Premier league siden dei topper tabellen i championship.

Newcastle begynnte eg å heie på då eg var ca 5 år. Det var då Kevin Keegan kom i lederstolen. Grunnen til at eg valgte Newcastle framfor den ellers mer populere Manchester United var at eg ville heie på noken som ingen andre heia på, så då var valget enkelt. Klubben blei stifta i 1892 etter en sammenslåing av to lokale fotballklubber, som var henholdsvis Newcastle East End og Newcastle West End.

Klubben har som vi alle veit hatt oppturer og nedturer, men det må en tole. 

Alan shearer kom fra Blackburn til Newcastle i 1996, samme året vant Newcastle 5-0 over Manchester United. Denne kampen såg eg  hos  Besta ilag med min bror Steffen. Glømmer det aldri, sida han er Man Utd fan. Haha.

Ellers liker eg kickboksing, boksing, diverse kampsport, og skiløp, med  eller uten gever. Samt mykje anna.

Sport eg har mindre interesse for er faktisk Golf. Slå en ball som ligger helt i ro i gresset er ikkje noke for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar