torsdag 4. februar 2010

Eg er tilbake.

Eg beklager mitt fravær fra blogginga, men det har seg slik at Nina har vert heime frå jobb pga sjukdom, og då blir det knapt med fritid.

Så etter mykje om&men satte eg meg tilbake til pc-skjermen etter 2dagers isolat på soverommet. Men no har nina lagt seg, og eg kan ta fram gitaren atter ein gang nynne til ”bjørnen sover”.

Men som alltid har eg noke på hjerte. Eg vil først og fremst fortelle litt om mobiltelefoner. Jessdå, når eg kom heim fra sjøen i 2005 så hadde eg litt smårusk i lommeboka, og eg kjøpte meg den første og beste 3G telefonen på markede DEN GANG. Men eg er jo som alle andre ”arbeidsjern” litt slurven med vedlikeholdet på private eiendeler, ikkje missforstå no jenter,  så derfor begynnte telefonen å forfalle ganske så fort.  For det første låste telefonen seg 10 ganger for dagen, og bokstavane på tastane forsvant gradvis sammen med gleden over telefonen, og til slutt datt heile dekselet i småbiter. Meeen som en liten blåser som eg er så kjøpte eg med ein Sony Ericson som eg forsto absolutt ingenting av, så den ligger i skuffa mi endå den dag idag. Jaja, som dei fleste vennane mine veit så er eg glad i dingsedongser, som sagt. Ikkje missforstå. Eg var en liten tur på ebay , og der fant eg ein skikkelig kul klokke. Den var spesiell og passet meg perfekt, for det var nemlig james bond klokke med mobilfunksjon. Eg var meget fornøgd dei første dagane, men så måtte eg selfølgelig ut å måke snø, og då greide eg å knuse skjermen på klokketelefonen min. Så no har eg gitt opp alt,og lagt korta på bordet, og funnet ut At eg like godt kan ha den gammle nokia3g telefonen med meg i grava.

Ein liten fakta opplysning: Telefonen har låst seg 2 ganger mens eg har skrevet denne teksten, og må fortelle at eg elsker ting som ikkje virker. Fytti f…

Men nok om mobil no. Eg MÅ fortelle om då eg var i Florø for å besøke broderen Jonas for ca 6mnd sida . Då tok me oss ein tur på byn, og der møtte eg igjen ein gammal klassekamerat som kan defineres som ”tjukk i håve” og heiter Per. Eg hadde det alltid kjekt med han då eg gjekk på vidergående, eg lurte han til det meste. Men ein vakker dag forsto Per at alt var tull. Så då måtte eg begynne å tenke nytt, så eg satte meg ned ein kveld og funderte på ka eg skulle finne på for å lure denne ”snulte Per”.(han snylta på alle) Men eg fant aldri ut noke. MEN tilbake til då eg møtte igjen Snylte-Per  på byn. Han var som vanlig godt bedugget og skulle ha ein røyk og ein drink av meg. Eg gav han ein røyk, men drink hadde eg ikkje. Så då måtte eg tenke.  Sååå ”Wops, der er jo et drinkglass som vi har brukt til askebeger.. hmm” så eg tok drink glasset og gav det til Per….. han var jo som forventa ikkje blitt et snev bedre en då me gjekk på skule, så han drakk opp drinken og rista fælt på håve. ”Ka faens billidrink det her er??” eg greide ikkje å svare pga eg lo så tårene rant. Haha. Men snylte-per hadde glømt det heile like etterpå, så då var alt greit.

Grunnen til at eg kom på å nevne Per var fordi eg søkte på damer på nettby, og  blant alle damene kom selfølgelig selveste Per fram. Så eg spurte han om det var ein grunn til at han låg blant alle damene, og då sa han ”faen og, derfor det er så jævlig med gutter innpå profilen min?”.

Som sagt ein artig tulling. Takk for ikveld.

3 kommentarer:

  1. Mats, eg e blitt fan av bloggen din :)
    Good writing!! :) -Challand.

    SvarSlett