mandag 1. februar 2010

Endelig Mandag

Nok ein gang er det mandag, og tidskjema er knallhardt.

Idag har eg endelig fått laga min svært etterlengta blogg, og her vil eg dele absolutt alt!

Eg må først og fremst fortelle alle at eg lider av det skummle "ordelingssyndromet" som eg blir minna på kvar dag av mi kjære søster, Nina. Ho er lærar og irriterer seg over det meste eg gjer, og ikkje gjer.

Som dere sikkert forstår blir dette en blogg som består av skrivefeil, dysleksi og kraftig ordelingsfeil. Det er viktig for meg å gjere folk oppmerksom på dette, slik at folk kan kommentere det eg skriv om, og ikkje korleis eg skriv.

Men det er handliga som tell. Om det i det heile tatt blir noken handling.



1 kommentar:

  1. Blogging mats, det ekkje verst..for en som reagerte på att eg blogga..Klovn.. Bare vent, du merker snart att det er kjekt !

    SvarSlett