tirsdag 2. februar 2010

Normal tubulens

Eg vil meddele min frustrasjon.

I dag har eg sorter masse klær og gitt det vekk til Fretex. Bedre det en å hive det i bosskonteineren, ikkje bere fordi den fort blir full, men også for at andre kan nytte mine gamle klær til eventuelt å varme seg , eller bruke som hodepute når en sover om natta. Klærne kjem alltids til nytte for andre.

Mi kjære søster Nina med stor”N” kom heim ca kl hall 4, eg hørte ho kom opp trappa, og eg kjente hjerte banka fortere en ellers normalt. Det første ho kommenterte var kor grisete huset var og at ingen rydder. Veeeldig koselig. Men sånn er det stort sett kvar dag, men kvilepulsen kjem tilbake når ho har fått i seg sin daglige wok eller hot dog, samt ein time på sofaen. Då først er det rom for å prate normalt og være vennlige mot kvarandre.

Ellers er dagen nokså normal, litt surfing på ebay og litt skruing og lodding på arbeidsbenken.

Ciao.

2 kommentarer:

  1. Skikkelig ræva blogg!

    SvarSlett
  2. ok, vis meg din blogg då. Den må no være jævlig bra.

    SvarSlett